4. tammikuuta 2013

Partying with Elaviina part. 2

Tänään olin jotenkin niin huonolla tuulella heti kun heräsin.. En tiedä mistä se johtui. Poika meni isänsä luokse ja minä sitten jäin kotiin hillumaan. Vietin aikani paljon koneella, niille jotka eivät vielä tienneet, olen palannut 2 kuukauden tauon jälkeen takaisin facebookiin. En oikeastaan tiedä miksi palasin, mutta on jo sellainen olo että haluan pois sieltä. Illan tullen aloin valmistautumaan ja lähdin keskustaan tapaamaan ystävääni Eveliinaa, joka on hyvinkäältä kotoisin. Hän tuli helsinkiin tapaamaan minua. Kävimme ensin hieman shoppailemassa ja sitten menimme Memphikseen syömään. Kun olimme syöneet tulimme minun luokseni valmistautumaan ja sitten lähdimme Club Vaticaniin juhlimaan. Mulla on viime aikoina mennyt todella kovaa. Siis alkoholi maistuu enemmän kuin laki sallii. Mut tänään päätin olla selvinpäin, ainakin melkein. Club Vaticanissa oli ilmainen sisäänpääsy, joten maksoimme vain narikasta. Sisällä tuli otettua yksi shotti ja kaksi monsteria, loput illan kittasimme vettä. Tuli tanssittua niin paljon että loppu illasta olimme niin väsyneitä. Lähdimme pilkun aikaan  kotiin ja sain silloin tietää että yö taksa oli noussut 5€. Siis ihan oikeesti, tarviiko kaikkea korottaa..? No kotiin päästyämme nauroimme Eveliinan kanssa illan tapahtumista ja menimme sänkyyn. Sängyssä kuuntelimme Eveliinan poikaystävän eli Robinin musiikkia. Ja koska mä en ollut aikaisemmin kuullut muita biisejä kuin Frontside ollien, niin kuulin kaksi muutakin biisiä häneltä. Meidän oli tarkoitus mennä jopa katsomaan se dokumentti elokuva, mutta viimeinen näytös tuli jo viideltä. Oli taas aivan mahtava ilta Eveliinan kanssa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti