16. tammikuuta 2012

Olen pahoillani, siitä mitä hän teki sinulle...

             

Näin unta viime yönä.. Unessa oli pieni tyttö ja se pieni tyttö olin minä. 
Otin häntä kädestä kiinni, käännyin hänen puoleen ja sanoin Olen pahoillani..
Olen pahoillani että annoin hänen satuttaa sinua

Olen pahoillani että annoin hänen pahoinpidellä sinua. 
Olen pahoillani että annoin hänen särkeä sydäntäsi.
Olen pahoillani että ihmiset eivät uskoneet sinua.
Olen pahoillani etten pitänyt huolta sinusta.
Olen pahoillani etten rakastanut sinua.
Ja olen pahoillani etten antanut sinulle sellaista lapsuutta mitä olit aina ansainnut. 

Sitten pieni tyttö katsoi takaisin minua, ja hän sanoi: Ei se mitään, annan sinulle anteeksi ja sitten hän hymyili.
Herättyäni hymyilin takaisin, kyynel pisara valuen pitkin poskiani. 


 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti