3. huhtikuuta 2013

Paljon on tapahtunut, mutta vielä enemmän on tapahtumassa!

Siitä on tasan kuukausi kun mä viimeksi olen tänne kirjoittanut. Olen ollut erittäin kiireinen, joten kun olen saanut vapaata aikaa, olen käyttänyt sen möllöten. Tässä kuukaudessa on ehtinyt tapahtua vaikka ja mitä.. Esim. Käytin mun pojan kampaajalla ensimmäistä kertaa ja se meni todella hyvin. Saatiin pähee irokeesi aikaseksi, sit poika täyttikin tossa muutama viikko sitten 3 vuotta, eli on nyt virallisesti iso poika. Äiti vieraili suomessa. Stockmannille oli tullut raparperia, joten ystäväni Tiina kävi ostamassa sitä ja teki mulle raparperi piirakkaa ja cupcakesejä ja Timi kävi hakemassa viimeiset kamansa täältä. Huh, tossa oli long story short!

Mutta syy miksi juuri tänään kirjoitan tänne johtuu siitä että mä päätin aloittaa elämässäni uuden sivun. Ja mistä tämä uusi tarina ja sivu kertoo... No, se selviää tässä matkan varrella. Kevät on tullut.. Hyvin hätäsesti, mutta tulee, ainakin sitä kaikki täällä hokee, niin kai sitä on pakko uskoo. Ja sen lisäksi että kevät on tulossa, aurinko paistaa joka aamu kun mä herään, mä olen niin onnellinen ja vapaa. Pitää tietenkin muistaa että ihmisiä tässä kaikki ollaan ja huonoja päiviä on kaikilla. Mutta mä olen nyt oppinut katsomaan elämää ihan uusin silmin. Tietenkään mä en ole vielä päässyt yli Timistä, mut who gives a shit, elämä on ihanaa. Mua ärsyttää toi koulu, mut who gives a shit, elämä on ihanaa. Ihan sama mitä huonoo elämässä tapahtuu, sillä ei ole mitään väliä, sillä sieltä pilkahtaa sitäkin enemmän hyvää.

Tää mun aivan upea asunto muistuttaa niin paljon menneitä aikoja, joten päätin pistää sen uuteen uskoon. Mulla alkaa kunnon remontti tossa parisen viikon päästä ja silloin todellakin pistetään haisee. Makuuhuoneen seinä maalataan turkoosiksi ja löysin sinne aivan upeat Vallilan Mandariini verhot jotka kävin ostamassa Stockmannilta. Ja ei muuten olleet halpoja 120€/2 kpl ja siihen päälle vielä samaa sarjaa olevat tyynynpäälliset jotka oli 34€/2 kpl. Sitä rahaa on mennyt todella paljon pelkästään tähän makuuhuoneeseen ja sitä tulee menemään vielä lisää. Rehellisesti, mä en halua tietää loppu summaa. Remonttihan ei koske ainoastaan makuuhuonetta, vaan mun koko 74 neliöinen kämppä pistetään uuteen uskoon. Kyllä itkettää kun katson päivän päätteeksi kuitteja, mutta se mikä lohduttaa on se että tämä raha on itse ansaittua ja että olen oikeesti tehnyt töitä kaikkien näiden tavaroiden eteen. Muutenkin tänään tuli ensimmäistä kertaa sellainen olo että onpa ihanaa olla töissä kun voi tienata omaa rahaa. Löysin makkariin aivan ihanat pöytävalot jotka on ikävä kyllä 80€/kpl, mut mun on pakko saada ne, ne sopii niin hyvin tohon mun sisustukseen. Sit päätin et haluan maalata mun sängyn ihan mustaks, joten kai tästä kaikesta vielä puuttuu mustaa maalia ja hiomakone. Jos mä kertoisin mun ystäville et omistaisin hiomakoneen, niin ne varmaan naurais mulle! Mut tää remppaaminen saa mut hyvälle tuulelle ja saa mut ajattelee muuta ja sit kun tää koko homma on valmis, mä voin vaan istua ja nauttia siitä kuinka upea koti mulla on ja että olen itse saanut tämän kaiken aikaiseksi. Sit tämä raataminen ja rahan kulutus tulee olemaan niin sen arvoista!!

Mä en ole hirveesti töiden ja koulun oheella ole ehtinyt käydä salilla, mutta olen ruokavaliollani saanut pidettyä painoni juuri siinä missä haluan. Sit kun ehdin taas salille sit vois koittaa saada sen 6kg pois, mut jos se ei lähde, niin ei se maata kaada. Olen erittäin tyytyväinen vartalooni juuri nyt. Sain myös kuulla että saatan päästä 4 viikkoksi vaihtoon ranskaan. Olen todella innoissani, mutta en liikaa jos se ei sittenkään onnistu. Tämä remontti tuli hieman huonoon saumaan, sillä rahaa palaa. Mut kerran sitä eletään ja nyt eletään sitten täysillä.

Taas kerran pakko ylistää mun ihania ystäviä siitä että ovat jaksaneet olla mun tukena ja muutenkin on ollut hyvin rakastettu olo. Poistanut elämästäni kaikki turhat ihmiset ja arvostanut sekä nauttinut näistä ystävistä jotka ovat todella rakkaita. Yhdessä poustauksessa puhuin siitä kuinka aion yrittää, jotta kukaan ei voisi sanoa etten olisi yrittänyt yhtään. No anna kun mä kerron teille jotain... FUCK THAT! Minähän en yritä enään yhtään mitään, jos sulla on ikävä, ota puhelin käteen ja soita, jos haluut jutella/nähdä ota puhelin käteen ja soita. Nykytekniikalla meillä on jopa facebook, joten kirjoita. Mä olen niin väsynyt olemaan aina muiden ihmisten tukena. Soitella ja kysellä kuulumisia, sekä koittaa sopia tapaamisia. Who the fuck are you.. Mä oon tehnyt sitä ihan liian kauan. Pistänyt muut ihmiset itseni edelle. Eli, jos musta ei kuulu mitään, niin se tarkoittaa sitä et mä joko odotan et susta kuuluu jotain tai rehellisesti mua ei kiinnosta niin paljoo, et jaksaisin ottaa yhteyttä. Ja mä tiedän et tää tulee todella rankasti ja tylysti, mutta seinä tulee aina jossain vaiheessa vastaan.

Syntymäpäiväkakku

Sammunu juhlija

 
Prinsessa & Kuningatar 

Mohawk!

Naistenpäivänä raparperia! Nam

Mun rakkaat lapsukaiset! Musta tuli kummitäti 

Seinäväri


Vallila Mandariini

remontti alkakoot!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti