23. huhtikuuta 2013

Ei stressiä, kaikki aikanaan!

Remontti jatkuu ja oikein hyvällä mallilla. Tietenkin hirveä huoli valmistuuko ajallaan , mut ketä kiinnostaa, kunhan täällä voi asua, niin se on tärkeintä! Saatiin tehtyä ystäväni Tiinan kanssa mulle ikioman rusetti, sillä kaikki tietävät että mun lempiväri on rusetti. Tiedän, kuulostaahan se oudolta sillä rusetti ei ole väri, mutta rusetti on mulle koko elämä. Mun ystävät muutenkin pitävät mua ihan idioottina kun mä rakastan niin paljon rusetteja että mulla on 23 rusetti pääkoristetta. Ei ole ehkä ihan tavanomaista, mutta mä rakastan niitä todella paljon että ilomielin pistän rahani niihin ja keräilen niitä ympäri maailmaa. Nyt olen ollut hieman laiska kun on pitänyt keskittyä kaikkeen muuhunkin kun remonttiin, mutta hyvin tää näyttää etenevän. Mulle on ihan sama miltä muu asunto näyttää, kunhan makuuhuone on upea! Olisihan tämä remppaaminen ja sisustaminen helpompaa kun olisi joku tekemässä sitä kanssani, mutta kun ei ole. Onneksi en ota tästä liikaa stressiä. Se valmistuu kun on sen aika. Ja vaikka ei tänä kesänä olisi valmis, niin onhan niitä kesiä vielä jäljellä vaikka kuinka paljon. Nyt siis nautitaan vain elämästä ja ihanista ystävistä.

Tänään vaihteeksi hengasimme täällä meillä päin, kun olen saanut tämän asunnon jonkin näköiseen järjestykseen. Kylässä olivat ystäväni Elena ja Iris, jotka ovat perhettä sillä Elena on veljeni kanssa kihloissa. Olemme nyt kolmen viikon välein nähneet kerran viikossa. Tein ruokaa ja nautimme 3 litraa viiniä. Meillä oli todella hauskaa, mutta toisaalta, milloin meillä kolmella hullulla ei olisi hauskaa. Huomenna olisi sitten ohjelmassa baby sitter hommia kummitytön ja hänen siskonsa kanssa. Odotan innolla, nyt joudun sanomaan teille hyviä unia... Ja hei hyvää kesää, sillä toukokuu lähestyy ja kesä kausi alkaa. Peace!



Prosessissa



Rusetin maalaus

Mun seinäkoriste on valmis

FOOOOD!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti