22. huhtikuuta 2012

HYVINKÄÄ!

It's FRIDAY!! Mä olen niin odottanut tätä viikonloppua.. Tänä viikonloppuna ei masistella vaan pidetään hauskaa koko vuoden edestä... Tai no ei ihan, mut silti.. Perjantaina matka vei kohti Tahvaisten kotia hyvinkäälle.

Perjantaina oltiin vain sisätiloissa ja nautittiin Even isän tekemästä savukalasta ja minun tekemästäni marjapiirakasta. Katsoimme tv'tä jutellessa ja nauttien alkoholia. Olen nyt virallisesti uudesti nimennyt Garage Hard Lemonade-juoman, Tahvis-juomaksi!

Lauantaina kävimme aamupäivällä hyvinkään uudessa kauppakeskus Willassa shoppailemassa. Ja illalla sitten menimme ensin aloittelemaan Medicine Meniin ja siitä jatkoimme yökerhoon nimeltä Level 5. Olipa tapahtuma rikas ilta. Ensiksi poika joukko pyysi meidät mukaan pelaamaan texas holdemia, mihin emme tietenkään lähteneet mukaan, sillä kummallakaan ei ollut mitään hajua miten sitä pelataan ja sitten jouduimme tappelun keskelle. 


Sunnuntaina menimme aamupäivästä tapaamaan Even kaveria ja hänen poikaystäväänsa. Istuimme hyvinkään ale pubissa hörpyten limua, kun muut kittasivat kaksinkäsin alkomahoolia.. Ei taida tää juominen olla meikäläisen juttuja. Sitten menimme kauppakeskus Willaan jäätelölle ja sitten olikin jo aika palata R-junalla helsinkiin. Home sweet home! 

Kyllä oli rentouttavaa päästä muualle ja parhainta oli se että sieltä ei tuntenut ketään ja kaikki oli uutta. Hyvinkää on kyllä niin pieni paikka, missä kaikki tuntevat toisensa tai ainakin tietävät toisensa. Minä kun näytin ja olin uusi, niin todella monet tuijottivat.. Ja sen aikana kun siellä olin niin näin tasan kolme kertaa bussin. Kuulostaa ehkä oudolta, mutta kun täällä helsingissä asustaa, niin bussit, raitiovaunut, metrot ja junat ovat hyvin arkipäiväisiä.. Siellä ihmiset käyttivät enemmän autoa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti