16. huhtikuuta 2012

Mikä mua oikein ahdistaa..?

        

Ahdistus on ollut voimakas.. Mä en tiedä mikä mua ahdistaa, mua vaan ahdistaa. Luulis sitä nauttivan yksin olosta, mutta ei. Heti kun olen täysin yksin, alkaa ahdistaa. Olen pyrkinyt olla syömättä rauhottavia, sillä tiedän et sillä saisin ahdistukseni pois ja osaisin nauttia ja rauhottua, mut minun pitää osata kaikki tuo ilman lääkkeitä. Eilen taisi olla ensimmäinen päivä, kun mua ei ahdistanut koulussa.. Kerrankin musta tuntu et mä kuulun johonkin, ihmiset halus tehdä mun kanssa ryhmätyötä ja puhuivat mulle. Mä en ollut näkymätön! Kai mä pelkään omalla tavalla jäädä yksin, koska silloin mulla on aikaa miettiä mun ajatuksia.. Musta tuntuu et mä olen ihan hirveen vanha ja raihnanen, en nauti enään mistään mistä nautin ennen lasta. Mä en halua baariin, koska mua ahdistaa, mä en halua mennä minnekkään missä on paljon ihmisiä, sillä mua ahdistaa.. Miks kaiken pitää ahdistaa..? Mä haluisin edes kerrankin vaan olla normaali, onko se liikaa pyydettyä.. Mut mulla on onneksi aivan mahtavat ystävät, joiden kanssa voi olla tunti kausia puhelimessa ja oikeesti jutella jotain fiksua. Tää sääkään ei asiaan auta, nyt on kuitenkin jo huhtikuun puoliväli ja on kylmä ja pilvistä.. Mä kaipaan aurinkoa!

             
Salilla käyminen on sujunut hyvin, nautin siitä. Ja nyt mä kävelen kouluunkin joka aamu.. Tai siis joka aamu kun on hyvä ilma, kun ei tästä suomen ilmastosta aina ota selvää.. Mut 2,2 km joka aamu ja sit vielä sali päälle, jos en salille pääse, niin koitan vetästä 5 km lenkin. Mulla on jotenkin niin hyvä olla! Nyt vaan ärsyttää kovasti et laihduin 7 kg ja nyt mikään ei enään tipu.. Pitäs vielä 5-9 kg tippua ennen pariisin matkaa, joka on 3 vkon päästä! Ääk, stressi iskee!  Mut sekin et mä tiputin 42:sesta 38 kokoon, on mulle aika huikee.. Vuoden alussa en ois ikinä uskonut et mä oisin onnistunut siinä. Totuus on vaan se että valittaminen ei tuo tuloksia, vaan itse tekeminen!

Nyt mulla olis aikaa nauttia mun elämästä, mut mitä mä teen.. En mitään! Nyt on taas niitä hetkiä et pakko potkii, itseään ylös ja alkaa nauttimaan tästä elämästä, ihan sama millainen sää on tai onko jengi messissä.. What do I wanna do..?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti