9. lokakuuta 2012

Food a la Stephanie!

Tää päivä on mennyt taas vähän madellen.. Jotenkin ei oo jaksanut tehdä yhtään mitään. Huomaa et syksy on täällä ja kohta talvi tulee.. Kukaan ei halua liikkua, kaikki haluaa jäädä lämpimän peiton alle. Sitä mäkin haluaisin tehdä, olla vaan kotona tekemättä yhtään mitään. No iltaa kohden sain kuitenkin itseni ylös ja painoin salille. Salin jälkeen kävin kaupassa ostamassa minulle ja Stephanielle sauna siiderit ja suuntasin Stephanielle. Sinne päästyäni kuulin ettei hän juokkaan siideriä.. No sentään mä yritin. Se oli vähän niinkuin kiitos sille kun se jakso valmistaa mulle erillisen ruuan koska mulla nyt valitettavasti on niitä allergioita. Arvostan sitä kyllä todella paljon, sillä kukaan muu ei varmasti olisi nähnyt niin paljon vaivaa. Love that girl! Tunti tuloni jälkeen paikalla saapui ystävämme Hanski. Söimme ja sitten olikin aika saunoa. Voi että meillä oli saunassa kivaa. Olisi pitänyt instagrammaa kaikki hetket.. They would have been hilarious! Saunan jälkeen kävimme mäkissä ostamassa flurryt.. Minä ostin 4 nugetit sen sijaan, sillä lokakuu on liian kylmä aika syödä jäätelöä. Mäkin jälkeen suuntasimme Hanskin kanssa keskustaan bussi pysäkille ja Stephanie lähti kotiinsa. 

Joka kerta kun viettää Stephanien kaa aikaa, haluu vaan et se kestää sillä enään 2 viikkoa ja se lentää Seattleen asumaan. Mä en kestä, mulle tulee sitä ihan hirvee ikävä! Mä olen todella onnellinen et sillä menee hyvin. Koskaan sä et halua nähdä sun ystävien voivan huonosti, toki on sellaisia hetkiä kun oma elämä kusee ja ei jaksa kuunnella/katella muiden onnellisuutta. Mut Stephanie on niin hyvä ihminen et se ansaitsee parasta, sillä se on tehnyt kovaa duunia sen eteen, nyt se palkitaan! Esim nyt mä olen huomannut etten mä jaksa kuunnella ihmisiä jotka seurustelee ja sitä miten hyvin niillä menee, joten koitan minimoida sitä puhumista sellasten ihmisten kanssa. Ei kaikki ihmiset jotka seurustelee puhu pelkästään niiden suhteesta, onneks niitäkin löytyy! 

 
FOOOD!!

Sauna juoma


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti