17. marraskuuta 2012

Hair stylist!

Tänään on hyvän ystäväni Capsun valmistujaiset. Capsu valmistu kampaajaksi. Aamu meni taas sähläten jotain aivan turhaa ja sit huomasinkin et oli aika valmistautua ja lähteä Capsulle. Mä olen tosi huono ostaa lahjoja, joten helppo lahja on aina ostaa suklaata, sillä kaikki naiset rakastavat suklaata, paitsi MINÄ! Mähän en voi sietää suklaata. Juhlissa oli kivaa, tuli taas nähtyä ystäviä joita ei muuten näkisi ja tuli nähtyä Daisy-koira. Voi että mulla on ollut sitä ikävä. Capsun piti muuttaa sen poikaystävän kanssa tohon mun naapuriin, mut sit se kamala mummo peru kaiken. Vähän harmittaa, sillä mä oisin saanut avaimet heille et oisin voinut aina käydä ulkoiluttaa Daisyä. Musta on todella ihana lähtee lenkille Daisyn kanssa. Silloin kun se oli kesällä meillä sen viikon, niin meillä oli tosi ihanaa. Juhliin tuli sitten myöhemmin meidän mulatos locos. Minä kun en juonut kuin kaksi siideriä, huomasin miten ärsyttäviä ja levottomia niiden jutut voi olla. Lähdettiin sit jossain vaiheessa iltaa Capsulta ja suunnattiin bussilla keskustaan. Bussi matka vasta levoton olikin. Ystäväni Jimi aka Musta barbaari ja Dauda päätti sekoilla bussin taka osassa oikeen huolella. Ihmiset ja pullot lenteli ja Capsun yhden hengen siideristä tulikin family pack. Sen verran olen oppinut että jos mulatos locosit on messissä, älä edes kuvittele että voit nauttia jotain yksinäsi, sillä ne kyllä tunkee itsensä osingoille. Keskustaan päästyämme menimme suolaan ja olimme siellä hetken aikaa. Suolassa kuitenkin oli todella huonoa musaa, joten lähdimme sieltä ja olimme menossa motellettiin, mutta jono oli niin pitkä, joten päätimme mennä tivoliin. Tivoliin pääsimme ilmaiseksi, sillä Capsu tunsi poken. Tivolissa olimme hetken aikaan ja sitten lähdimme sieltä mäkkiin, sillä meillä oli ihan hirveä nälkä. Tässä vaiheessa iltaa olimme jo menettäneet monta jäsentä. Ihmisen alkoivat hajota heti suolan jälkeen. Mutta kiva ilta oli. Ja ihanaa et se tuli vietettyä selvinpäin, aloin jo kelaa että mulla on semi alkoholi ongelma, mut Dauda taitaa meistä vetää pohjat kun ei ole mies ollu pariin kuukauteen koskaan viikonloput selvinpäin. Go locos! Ja tosiaan suuret onnittelut Capsulle valmistumisesta, nyt töihin ja rokkaamaan! Capsu on mulle kahdesti tehnyt saman nuttura kampauksen ja se on mun lemppari!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti