26. syyskuuta 2012

Matti!

Tänään heräsin ennen herätyskelloani, whoo! Eli ylös, puuroa naamaan ja salille. Salin jälkeen kävin akateemisessa ja ostin viimeisen Act like a lady think like a man kirjan. Se on aivan upea kirja ja mä olen aivan koukussa siihen. Ostettuani kirjan lähdin kotiin ja pistin itseni ihmisen näköiseksi. Sitten menin tapaamaan ystävääni Alexandraa joka oli tullut järvenpäästä tänne pikku Kikin kanssa. Menimme Johto cafe'hen istumaan ja minä tietty tilasin suositun mansikka smoothien. Sitten ystäväni Vivika tulikin jo pian ja lähdimme kiertämään UFFia. Aloitimme kampin UFFista, mutta pian sinne päästyämme, oli Alexandran ja pikku palleroisen lähdettävä kotiin. Joten jäimme kaksin Vivikan kanssa. Kampin UFFin jälkeen menimme fredan UFFiin ja sit roban UFFiin. Eipä tullut tehtyä mitään ihmeellisiä löytöjä, mutta jotain pientä kivaa mulle ja pojalle. Kävimme jopa kampin tiger liikkeessä ja ostin pojalleni ihanan sateenvarjon. Pitkän shoppailun jälkeen menimme kampin Memphikseen syömään. Koko illan olimme nähneet UFFissa 90 luvun tuulipuku, todella räikeillä väreillä. Sitten kun olimme syömässä niin seitsemän nuoren miehen jengi kävelee meidän ohi ja kaikilla on samanlaiset sini valkoiset tuulipuvut. Kyllä me saimme hyvät naurut. "Lennä Nykäsen Matti, lennä." 90 luvun tuulipuvut olivat kyllä aika järkyn näköisiä, mutta ajatella että ihmiset ihan oikeesti osti niitä silloin ja käytti. Mulla on sellainen kuva mun äidin luona missä mulla sekä mun äidillä on sellaiset päällä. Ja joka kerta kun näin UFFissa tuulipukuja, lauloin aina että "Lennä Nykäsen Matti, lennä." Ja siitä nämä nuoret miehet saivat nimensä.. MATTI!! Lähdettyämme Memphiksestä törmäsin pariin ystävään. Sitten lähdin kohti bussipysäkkiä ja hyppäsin bussiin. Kotiin päästyäni oli aika mennä nukkumaan sillä huomenna on töitä!

Päivän look



Kiki






Mun ruoka

Vivikan ruoka 


Vivika

Matit seisoskelee 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti