30. syyskuuta 2012

Weekend!

Perjantai  28.9

Huonosti nukutun yön jälkeen oli aika herätä perjantai aamuna töihin. Mun on pakko sanoa että mulla on aaivan ihana työ, joka päivä nään ihania hymyileviä lapsia joilla on paljon asiaa ja jotka haluaa paljon hellyyttä. Lapset on parhautta! Duunin jälkeen tulin pikasesti käymään kotona ja sitten menin käymään Ksenialla. Ksenia on saanut noin 7 viikkoa sitten pienen pojan ja hänellä on tytär joka on samassa päiväkoti ryhmässä kuin oma poikani. Ksenialla oli hänen siskonsa Irina ja ilta meni jutellen, nauraen, leikkien lasten kanssa ja syöden pizzaa.

Lauantai 29.9

Aamulla kun heräsin, kävin facebookissa ja huomasin ystäväni Nitan tarvitsevan shoppailu seuraa, joten ilmoittauduin. Emme ole nähneet Nitan kanssa todella moneen vuoteen. Näimme keskustassa ja lähdimme kiertämään forumia ja kamppia. Nitan lähdettyä itikseeen shoppailemaan, minä kiersin Aleksanterinkadun H & M liikkeen ja Zaran. En uskalla edes katsoa tiliäni tänään, sillä mukaan tuli, Vansit pojalleni, Spiritin kiilatennarit, kaksi mekkoa, ponnareita, huulikiilto ja kynsiviiloja. Päästyäni kotiin, oli aika valmistautua ystäväni Ollin 62-vuotis syntymäpäiville.. Eikun 26-vuotis syntymäpäiville! Kun olin valmis, suuntasin kohti puotilaa ja siellä juhlat alkoivat. Aluksi oli hyvin tylsää, sillä en tuntenut sieltä ketään, mutta kun Ollin siskot saapuivat taloon, alkoi meno luistaa. Ilta oli mahtava, vaikka meninkin sprite linjalla. "Ei aina tarvii juoda, että voi olla hauskaa, joskus hyvä seura riittää." Lähdettyäni taksilla kotiin, Vivika odotti jo täällä alhaalla ja sitten oli sivistyksen aika. Vivika kun ei päässyt ollin synttäreille, koska oli turussa tanssimassa, niin tuli hän sitten meille katsomaan Act like a lady think like a man elokuvaa. Vivika lähti meiltä näljän aikaa, jolloin meidän molempien jutut alkoivat olemaan hyvin levottomia. Oh, sweet bed!

Pojalle joululahja










Mun lahja Ollille





Sammunu Camilla




Sisarukset



Hitler

Oh no!

LinDa & Minä





Sunnuntai 30.9

Oh, mikä kooma! Mä voisin jäädä sänkyyn ja olla tekemättä yhtään mitään, mut ei.. Vaikka onkin sunnuntai, mun aikataulu on aina hyvin kiireinen. Kahdelta menin laittamaan kynnet kampin 5krs. Kynsien laiton jälkeen kävin kaupassa ja sit suuntasin kotiin. Oli tarkoitus mennä Ollin kanssa ajelee, mut se feidas, niinkuin kaikki miehet tekee. Mä olisin oikeesti voinut keksiä parempaa tekemistä kun istua kotona odottamassa sitä. No mutta, chillisti meni ilta kotona siivoten!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti