20. syyskuuta 2012

Tiivistelmä koko viikosta!

Maanantai 17.9

Taas se maanantai sieltä tuli. Ehkä ihan hyvä vaan niin ei koko ajan tarvitse ajatella omia asioita. Työpaikka on mun pako keino mun ajatuksista ja koko maailmasta. Tärkeintä on kuitenkin se että siellä viihdyn ja sinne on joka päivä kiva mennä. Ihania lapsia ja ihania työkavereita. Tänään oli ensimmäinen terapeutti käynti kahden ja puolen kuukauden jälkeen. Oli aika jäätävää! Tuntu niin oudolta mennä sinne istumana ja kertoo mun asioita, kun oli ollut niin pitkä tauko välissä. Tänään päätin pitää ystäväni Tiinan kanssa halloween juhlat ja pistin kutsut liikkeelle. Teemana on Disney, saas nähdä mitä pukuja ihmiset pistää päälleen.

 

 
Oli töissä tylsää, niin päätin tehdä hamahelmen!



Tiistai 18.9

Duunia taas normaaliin tapaan. Tänään otin itseäni niskasta kiinni ja päätin mennä salille. Oi että se teki hyvää. Mun lihakset huutaa mulle siitä miten mä heitä kohtelen. Nooh, äkkiä ne taas tottuu. Kahden ja puolen kuukauden tauko oli todella todella huono idea. Nyt ei olis varaa lihota yhtään. Nyt pitäs mennä alas, alas ja alas. Mutta tässä olis vielä 4-5 kuukautta aikaa päästä tavoitteeseeni. Nyt pitää antaa kaikki tai ei mitään. Salin jälkeen menin käymään ystäväni Stephanien luona. Siitä on aikaa kun ollaan nähty, kun se on aina töissä. Oli kiva viettää aikaa jutellen ja juoruten, kuten aina.

Keskiviikko 19.9

Kun mä tänä aamuna heräsin, mä niin tiesin että tästä päivästä tulisi ihana, mutta helvetin rankka päivä. Aamulla duuniin kl 8, siellä oon sen kahdeksan tuntia ja sieltä sitten suoraan järvenpäähän. Kuvattiin ystäväni Alexandran tv-ohjelma pätkää loppuun. Kuvaus ryhmän lähdettyä, jäin hetkeksi aikaa juttelemaan ja syleilemään ihanaa vauvaa ja sitten lähdin 20.14 junalla takaisin helsinkiin. Päästyäni helsinkiin, suuntasin salille. Pääsin salille 20.50 ja mulla tosiaan oli tunti aikaa ennen salin sulkeutumista. Elixian respalla oleva mies työntekijä jopa heitti läpällä että "jos ei kymmeneen mennessä ole valmis, niin täältä heitetään ulos vaikka alasti" No olin salilla 40 min ja sit äkkia suihkuun, huh ehdin, eikä tarvinut lähteä puolipukeisena ulos. Huomenna onkin 5.30 herätys, et onnea vaan sille.

 
Vaipan vaihto


Mennään ulos




Torstai 20.9

Se tunne kun sun herätys kello soi, ja sä haluisit sanoo sille että voisitko siirtää itsesi pari tuntia taaksepäin, jotta saisin nukkua. Arg! 5.30 tosiaan ylös, suihkuun, syömään ja laittautumaan. Tänään on päiväkodissa valokuvaus päivä. Lapsia jännitti ja hermostutti ja niin aikuisiakin. Kuvaukset menivät hyvin ja nyt odotetaan että saadaan kuvat niin nähdään miten hyvin ne onnistui. Duunin jälkeen en tänään mennyt salille, joten tulin kotiin ja nukuin noin kahden tunnin päikkärit. Apua, mä olin niin väsynyt! Kohta saunaan ja sitten nukkumaan. Huomenna olis taas 5.30 herätys ja toivon mukaan olen siinä kunnossa huomenna että salille pääsen. Harmittaa kun en tänään ollut kykeneväinen salille. Vielä yksi päivä ja sit alkaa rankka viikonloppu.. No ei, mutta luvassa paljon hauskanpitoa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti