9. syyskuuta 2012

Today is the hardest day of them all..

Tänään on itkettänyt ihan hirveesti. Selkeesti ei ollenkaan mun päivä. No, joskus pitää itkee et jaksaa taas nauraa. I need god right now.. Miten olis se 15 miljoonan lotto voitto ja sit mulle olis ihan vitun sama miten päin hemmettiä tää mun elämä menis.. Ihan oikeesti. Melkein heti herättyäni naapurini Anita tuli luokseni kylään poikansa kanssa. Jossain vaiheessa päätimme tilata pizzaa ja kebabia. Anitan lähdettyä, kävin kaupassa ja sit tunti pari sen jälkeen ystäväni Olli tuli tuomaan mulle sellasen sarjan ja sit se vähän niinkuin jäi asumaan tänne. Olli lähti noin 00.15 ja mä nukahdin siinä yhden aikoihin. Onneksi menen huomenna vasta 10.45 töihin sillä muuten herääminen olisi miltein mahdotonta. Tänään olin niin surullinen, mut ihanaa että sain kaksi ihanaa yllätys vierasta. Ne piristi mun päivää! Ja ei unohdeta ihanaa ystävääni Stephanie'a joka jaksaa aina soittaa mulle ja kysellä kuulumisia! Hyviä ystävie ei ole koskaan liikaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti