5. syyskuuta 2012

I'm gonna SHINE!

Olen ollut kolme päivää saikulla ja omalla tavalla tää on ollut sellasta aikaa että mä olen saanut ajatella mitä mä haluan tehdä, mitä mä haluan elämältä ja mitä mä aion tehdä sen eteen että olen onnellinen. Maanantaina mä pelkäsin etten mä pärjää, että mä vajoan kamalaan masennukseen, mut sit mä vaan hoksasin että kaikki riippuu musta. Mä voin päättää elää hyvin, olla onnellinen, pitää kropastani hyvää huolta, tavata ihmisiä ja taistella kaikkea negatiivista vastaan, mitä tielle tulee. Tai, mä voin antaa kaiken pahan viedä mut, luovuttaa ja olla surullinen. Kaikki on musta kiinni miten haluan elää elämäni. Maanantaina mä pistin yhden luvun kiinni mun elämässä ja mä päätin että jos se on tullakseen takaisin, sit se tulee. Ja mites kävikään, se tulikin jo tiistaina. Mä vihaan edes takas soutamista, sillä se rasittaa aivoja ja kehoa kaikella mahdollisella tavalla. Mä vaan haluun olla onnellinen ja keskittyy niihin asioihin mitkä ovat elämässä tärkeitä. Mä päätin etten mä aio rakastaa ihmistä/ihmisiä, jotka ei mua rakasta, sillä what is the point in that..? Mä olen niin pitkään rakastanut ihmistä joka ei mua rakasta ja se on ottanut kaikki mun voimat, nyt kun mä vihdoin pääsin yli siitä, I can breathe again!

Mä oon ollut kaksi kuukautta tauolla salista, sillä se ei vaan ole kiinnostanut mua tarpeeksi. Mulla karkasi motivaatio Timbuktuun. Nyt ei olis vieläkään motivaatiota mutta huomenna mä astelen salille ja meen hoitaa kroppani kuntoon. Viimeksi piti saada enään 7 kg pois, nyt se on taatusti noussut 9 kg, mutta oli mikä oli niin ne saadaan pois ennen talvea. I can do this!

Mua masentaa palata kouluun sillä mulla ei ole siellä hyvä olla. Mulla ei ole ystäviä siellä ja mua hyljitään siellä. Ja tää kolmen päivän saikku on tehnyt ihan hyvää, sillä enään olisi torstai ja perjantai koulua ja sitten palaankin töihin kolmeksi viikoksi. Kyl mä selviin nämä kaksi päivää koulussa, mun on pakko.

Mä oon viime aikoina bilettänyt niin hurjaa tahtii. Mulla on ollut todella ihanaa ja kavereiden näkeminen on piristänyt tylsää arkea hyvin paljon. Mä oon miettinyt nyt sitä et mä lähtisin jouluksi miamiin.. Olisin siellä joulun ja uuden vuoden ja sit palaisin. Sillä sen mä tiedän että jos mä olen yksin jouluaaton ja joulupäivän mä tuun masentuu niiin suuresti, et kaikki hyvä työ tulee menee roskiksesta alas. Kunpa mä saisin vaan jonkun mun kanssa, kun en ole koskaan ollut jenkeissä, niin en halua mennä sinne yksin.

Mutta tästä se elämä lähtee rullaa. Hyvä asenne, ihanat ihmiset ja.. No sanoisin hyvä sää, mutta kun suomessa asutaan niin hyvä sää on aika suhteellista. Maanantaina aukesi uusi luku ja mä toivon että se uusi luku tuo pelkkää hyvää koko loppu vuodelle asti. This is my time to shine, so I'm gonna SHINE!













4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Jee hyvä <3 Meidä pitää nähä lähiaikoina nainen <3

      Poista
    2. Niin pitää.. Monelta pääset duunista arkisin..? Ens vkolla mä pääsen kl 17, eli oon about 17.20-17.30 stadissa :)

      Poista