20. heinäkuuta 2012

Aurinkoinen päivä!

Mulla kun on ollut nää yöt hankalimpia, kun stressaan hirveesti, niin tää yö oli taas mahtava. Menin aikasin sänkyyn ja nukahdin lähemmäs aamu neljää. Voi että se pyöriminen ärsytti! Mä selkeesti stressaan niin paljon et menetän kohta yö uneni. Heräsin tänään 10 aamulla ja olin toodella väsynyt. Mulle kun ei aamusin uppoa ruokaa, niin löysin kaapistani hedelmäsoseen ja sitä sit vedin. Se oli kyllä hyvää, pitää niitä käydä ostaa. Aloin "aamiaisen" jälkeen valmistautua jä nähtiin Timin kanssa 12.30 keskustassa, mentiin siitä suoraan Finnkinoon noutaa liput ja mentiin sen jälkeen syömään Pizza hutiin buffettia. Mä en ole saanut syödä Pizza hutissa kuuteen kuukauteen ja mä voin sanoa tätä päivää on odotettu! Lounaan jälkeen alkoikin jo melkein elokuva. Kävimme katsomassa The Dark Knight Rises. Se oli kyllä tajuttoman hyvä elokuva! Leffan jälkeen saatoin Timiä bussipysäkille ja lähdin kamppiin päin. Siellä tapasin ystäväni Tiinan. Lähdimme vaihteeksi kiertää UFFia. Mä sain sieltä yhden coktail mekon ja yhden juhlamekon tooodella halvalla! Ihania löytöjä. Sitten mentiin istumaan mäkkiin ja sieltä sitten tulin kotiin. Nyt olisi tarkoitus valmistautua ja lähteä baariin.

Mun aamupala


Illan look

Tää oli yhden kaupan ikkunassa, ja mun oli vaan pakko ottaa siitä kuva, koska siinä oli musta aivan ihana kysymys.. Ja vastaus tuohon on "Almost"

Mun uus juhlamekko


Mun uus coktail mekko

Kakkuja, niin paljon kun jaksaa syödä! NAM!

 
Ajattelin et voisin viedä Timin joku päivä tonne. Oisko kiva yllätys! Saa syödä niin paljon kakkuja kun jaksaa.. Se joka keksi kakkubuffetin oli NERO!


Tää päivä on ollut kerrassaan ihana! Siis aivan upea päivä. Aurinko on paistanut, olen ollut ihanien ihmisten kanssa ja ilta senkun paranee. Pääsee tanssimaan! Huomenna kerron lisää tästä illasta, mutta nyt pakko mennä valmistautuu ja näyttää hyvältä.. Toivotan nyt kaikille lukijoille hyvää viikonloppua! Be good ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti