21. heinäkuuta 2012

Yhtä juoksua koko päivä!

Eilen ilta oli aivan täydellinen, Timi tuli hakee mut kotoa autolla ja mentiin sit club Silkiin. Ystäväni Tiina odotti meitä siellä. Timin ei pitänyt lähteä mukaan, joten se että hän lähti oli aivan huippua! Timi oli kanssamme vähän yli tunnin, kunnes lähti kotiin. Sen jälkeen Baariin tuli ystäväni Veera ja Ebony. Voi vitsi meillä oli kyllä kivaa nelisin, kunnes Tiina lähti kotiin ja sitten jäimme kolmisin. Musiikki oli hyvää ja sai tanssia jalkansa kipeiksi. Huippu ilta kerrassaan! Ei mitään draamaa, ei mitään negatiivista.. Pelkkää hyvää! Kiitos tytöt ihanasta illasta!

Club Silk

Minä & Veera

Minä & Ebony

Mun uus uimapuku jonka pistin rannalle, mut kukaan ei nähnyt sitä kun sade tuhosi kaiken!


Tänään nukuin erittäin myöhään, koska eilinen tanssiminen vei voimat. Herättyäni Timi soitti ja pyysi lähtemään hänen kanssa hietsuun. Hän haki minut 45 minuuttia puhelun jälkeen autolla ja lähdimme ajamaan hietsuun. Saavuttuamme itse paikalle, siellä alkaa meidän onneksemme satamaan. Menimme sitten Timin kanssa ja hänen kahden ystävänsä kanssa hietsun kahvilaan istumaan, joka oli siis aivan täynnä ihmisiä, jotka olivat lähteneet sadetta pakoon. Sateen loputtua, koitimme mennä rannalle viltteineen, mut sade alkoi taas, joten päätimme lähteä kotiin. Matkalla pois päin, käväsimme mäkissä ja kaupassa. Päästyäni kotiin valmistauduin ja menin viikkiin, missä juhlimme ystäväni Sannaa! Juhlat olivat ihanat ja meillä oli aivan huikea ystävä ryhmä koolla! Lähdin juhlista 23.30. Kävin kotona pikasesti vaihtamassa vaatteet ja lähdin keskustaan. Mun oli tarkoitus tavata mun ystävät Tiina ja Julle ja lähteä heidän ja heidän ystävien kanssa Molly Malonesiin, mutta jonossa, sain puhelun Timiltä joka muutti kaiken. Lähdin jonosta kohti keskustaa ja Timi sitten pääty mun luokse yöksi. Was about time! ♥ 

Sannan syntymäpäivä juhlat!





Pelkkä ajatus siitä et saisin nukkua Timin sylissä tänä yönä oli aivan luxusta! Päivä oli muuten aivan mahtava. Paljon onnea mun ihanalle ystävälle Sannalle ja ens vuonna juhlitaanki neidin häitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti