16. heinäkuuta 2012

Täydelliset treffit!

Aamu alkoi pienellä kinastelulla Timin kanssa mutta onneksi tilanne rauhottui todella nopeasti. Ruokin Daisyn ja lähdimme ulos. Tultuamme kotiin, aloin siivota ja sitten aloin valmistautumaan. Mulla oli tänään treffit Timin kanssa. Ulkona satoi kaatamalla ja sateenvarjoni oli rikki, how nice is that..? Missä on kesä, ihan oikeesti..? No säästä huolimatta mua odotti treffit minne oli mentävä, joten lähdin keskustaan ja tapasimme Timin kanssa siellä. Hyppäsimem bussiin ja lähdimme kohti salmisaarea. Päästyämme siellä kerroin Timille vieväni hänet Megazoneen. Tätä ennen hänellä ei ollut mitään hajua mihin hänet vien, se oli yllätys! Odotellessamme että pääsemme ammuskelemaan, olin ostanut Timille pienen lahjan ja ojensin sen hänelle. Ajattelin et kerta sitä ollaan treffeillä, niin kai sitä pitää jotain hankkia sille. Tämä oli minulle ensimmäinen kerta siellä ja meillä oli todella kivaa. Siellä oli sellaisia pikku lapsia jotka ampu mua koko ajan, ei siis mitään armoa. Mutta kyllä mäkin sain tapettua pari lasta, haha :) Timi tuli yhdeksänneksi mä mä olin sijalla viisitoista. Eli en ollut ihan niin huono. Megazonen jälkeen lähdimme raxiin syömään. Raxissa oli todella kivaa, me saatiin Timin kanssa juteltua toodella paljon asioita ja se selvensi omiakin ajatuksia. Se keskustelu teki meille todella hyvää ja se anto mulle mielenrauhaa. Kun olimme syöneet, lähdimme rautatientorille ja Timi oli valmis lähtemään kotiin. Itse en halunnut vielä päättää hyvää iltaa, mut en halunnut pakottaa Timiä mihinkään mihin hän ei ole halukas, joten päästin hänet lähtemään bussiin. Timin lähdettyä kävin katsomassa monelta oma bussini tulisi ja siihen oli vielä aikaa, joten jäin sateeseen seisomaan. Oletin jo Timin nousseen bussiin, kunnes nostin pääni ylös ja siinä hän seisoi. Se ei pystynyt jättää mua sinne yksin, joten lähdimme WTC'n kahvilaan istumaan ja kuluttamaan aikaa. Istuimme kahvilassa yli tunnin verran ja me vaan juteltiin. Se oli vaihteeks todella ihanaa, sillä me aina tehdään jotain, kun me nähdään. Musta oli todella mahtavaa vaan olla ja jutella kaikkea maan ja taivaan väliltä. Kahvittelun jälkeen olin valmis lähtemään kotiin. Molemmat hyppäsimme omiin busseihimme ja lähdimme kotia kohti. Kotiin päästyäni annoin Daisylle ruokaa ja lähdimme lenkille. Lenkin jälkeen tulin kotiin ja aloin pakkaamaan Daisyn tavaroita, that girl is going home! Sit sen omistaja tulikin hakemaan hänet ja ne lähti.

 
Ostin miehelleni uudet nauhat!


 
Päheet! 

 
You're not getting rid of me that easily baby!

 
Team Blue!


Megazone

Salmisaari


Tämä päivä oli kerrassaan mahtava! Treffit sujui hienosto ja musta tuntui että mä olin maailman onnekkain nainen. Mä tajuan todella hyvin, miks mä rakastan Timiä. Nyt pitää vaan toivoo että sekin näkis sen. Mun puhelin on taas soinut tänään taukoomatta, kyllä mä aika FAME olen kun koko ajan joku soittaa. Daisy tosiaan lähti tänään ja on todella haikea olo, kun se ei ole täällä. Tuntuu oudolta olla ihan yksin. Mä otin Daisyn tänne hoitoon jottei mun tarvis olla yksin, koska yksin olo ahdistaa mua edelleen. Nyt tän viikon saan olla yksin ja ens viikolla mun poika tulee takas! Nyt nautitaan oikeen kunnolla tästä vapaudesta, vaikka sataakin koko viikon. Suomen kesä, äh!

 
missä kesä..!?!


3 kommenttia:

  1. oli tosi ihana lukea tän tekstin ja nähä et sulla oli kiva päivä :) oon tosi iloinen sun puolesta! haluatko nähdä viikkolla? käy millo vaa paitsi to ja ehk su :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Kiitos kovasti ja kerrankin on ihana olla onnellinen koska mä uskon että ansaitsen sitä! <3 Mulla on tää vko vähän täynnä, mut ens vko sopii mainiosti. Ihanaa et lapset pääsee leikkii :)

      Poista
  2. sä todellaki ansaitset onnea =) ♥ ihana! soittellaan sit lähempänä ja sovitaan jonkun päivän, päästetää pojat juoksemaan :DD

    VastaaPoista