14. heinäkuuta 2012

The day that I forgot all!

Hyvin nukutun yön jälkeen heräsin ja selailin hetken puhelintani ja sitten menin antamaan Daisylle ruokaa ja valmistin itselleni aamupalaa. Syön aamusin puuroa, joten valmistin sen ja ajattelin että annan sen jäähtyä hetken. Lähdin siis ulkoiluttamaan koiraa aamulla ilman puhelinta ja pyjama päällä, päästyäni ovesta ulos, ovi meni kiinni ja arvatkaa vaan oliko mulla avaimia..? FUCK NO! Heti kun huomasin asian, juoksin koiran kanssa yläkertaan ja pimpotin naapurini oveen, siellä ei ollut ketään. Pimpotin toiselle naapurilleni, nekään eivät olleet kotona. Lähdin siis koiran kanssa joka tapauksessa ulos ja ulkona näin alakerran naapurini. Pyysin häneltä puhelinta lainaksi ja soitimme numero palveluun saadaksemme Timin numeron ja sitten soitin Timille ja selitin tilanteen. Naapurini oli sen verta ihana että päästi mut ja Daisyn hänen luokseen odottamaan, vaikka he eivät olleet kotona. Timin tultua, pääsin vihdoin ja viimein kotiin. Sweet home! Jossain vaiheessa kävin hakemassa mulle ja Timille kiinalaista ja vähän purtavaa kaupasta. Tultuani kotiin söimme ja katsoimme leffan. Leffan jälkeen valmistauduin pikasesti ja Timi heitti mut ystävälleni viikkiin. Siellä olin hetken aikaa ja sitten pääsin Sannan ystävän kyydillä kotiin. Päästyäni kotiin, vein Daisyn pidemmälle lenkille ja sit tulimme kotiin. Sen jälkeen puhelimeni on soinut taukoomatta! Mut siis, mähän oon aina puhelimessa!

 
Too many questions too few answers

Don't forget your keys, phone, wallet.. And the list goes on and on!

 
LoVe!



Tarkoituksena oli mennä tänään baariin, mutta jotenkin ei ole fiilistä siihen. Oli ihana jäädä kotiin tänään ja vain rentoutua. Musta tuntuu et mitä enemmän mä olen Timin kanssa sitä enemmän mä rakastun siihen ja mulla on ikävä sitä! Meillä oli aivan ihanaa Timin kanssa kun se tuli tänne.. Se hetki kun sai vaan olla kaksin sen kanssa oli MAHTAVA! Nyt taas meni hyvin pitkäks tää yö.. Kello on kohta 3.00 ja pitäs mennä viemään tuo kuorsaava ruttunaama pissalle ja sit itse painua nukkumaan. Jospa tällä kertaa muistaisin avaimeni.. Unohdin takkini Sannalle ja sekin pitäsi varmaan huomenna hakea.. Mitä mä seuraavaksi unohdan.. Varmaan itseni..!?!

2 kommenttia:

  1. Älä unohda daisya jonnekin talon taakse:DDDD munkin pitäs olla nukkumas innostun jopa kirjoittaa toiseen blogiin lol oon kuollu. Love is in the air;))) xxo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :) Rakkautta todellakin on ilmassa! I can feel it :) Daisyä en vois unohtaa, mut unohdan sellasia pikku asioita, esim just ne avaimet ja sit eilen unohdin takkini frendille.. Kohta mä hukkaan salee mun lompakon tai laukun.. :( Kai mä tarviin vaan kunnolla unta!

      Poista