8. heinäkuuta 2012

Everything is perfect!

Tänään oli aikainen herätys taas. Mentiin pojan kanssa aamupalalle ja sit puin hänet valmiiksi, kun pappa tuli hakemaan poikaa. He lähtivät sukulaisen rippijuhliin kotkaan. Aamulla menin vaalle ja hämmästykseksi näin -10kg! Voi että olen ylpeä itsestäni ja onnellinen saavutuksestani.. Vielä 7kg pois ja mä olen saavuttanut sen minkä luulin etten pystyisi. Pojan lähdettyä, menin muutamaksi tunniksi vielä nukkumaan. Herättyäni unilta aloin valmistautumaan. Olin sopinut tapaamisen ystäväni Dunian ja hänen tyttärensä kanssa. Tapasimme Dunian kanssa kampissa ja suuntasimme kohti 5 kerrosta, cafe Johtoon. Siellä tuli taas nautittua ihanaa mansikka smoothieta! Se on kyllä parhautta! Kathryn oli kyllä niin söötti pakkaus. Energinen ja pirtsakka pikku neiti. Kahvittelun jälkeen kiersimme hieman kampin kauppakeskusta ja sitten menimme aukiolle istumaan ja juttelemaan. Sieltä lähdin sitten pikaisesti kotiin vaihtamaan vaatteita ja suuntasin velolle katsomaan ystävieni Leon, Tiinan ja Jullen kanssa, Wolverines vs Roosters peliä. Peli oli tiukka ja hyvin jännittävä, mutta valitettavasti meidän pojat eivät vieneet voittoa kotiin. Wolverines hävis Roostersille 42-51, kyllä se harmitti! Sieltä sitten sain kyydin Tiinalta ja Jullelta kotiin. Tarkoitus oli mennä aikaisin nukkumaan, mutta se nyt veny, kun Veeran kanssa jumituin puhelimeen.. Huomenna Daisy tulee mulle hoitoon viikoksi, jänskättää! :) Ja huomenna nähdään Timin kanssa, mitäköhän kivaa me keksitään!

Minä & Kathryn

Söpötys

Energinen ja ihana vauva pakkaus!

Kentällä sattuu ja tapahtuu..

Roostersin pelaaja loukkaantui!


Tiina & Julle

Minä & Leo


Minä & Tiina pelissä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti