15. heinäkuuta 2012

Sunday!

Tänään on sunnuntai, viikon tylsin ja kamalin päivä! Mä en koskaan jaksa tehdä mitään sunnuntaisin paitsi löhötä himassa. Aamulla heräsin todella myöhään, annoin koiralle ruokaa ja lähdimme ulos. Ulkoilun jälkeen tulin sisälle ja valmistauduin lähtöön. Tänään velolla pelasi Wolverines vs Crocodiles! Tää oli eka kerta kun olin yksin pelissä. yleensä mulla on aina ollut seuraa. Alkuu oli hieman tylsää, mut sit kun meidän pojat alko tekee touchdownei ja alko voittaa, sit kiinnostus heräs ja pääsin peliin mukaan. Meidän onneksemme Wolverines voiti Crocodilesit 49-33. That's what's up W! Meidän pojat on niin lähdössä vaahteramaljaan tänä vuonna! Pelin päätyttyä tuli juteltua ihmisten kanssa ja Timin kanssa. Pelin jälkeen tulin kotiin ja lähdin ulkoiluttamaan Daisyä. Lenkin jälkeen hengailin vain ja olin koneella.

 
Wolverines vs Crocodiles

Huoh, mitä mä nyt sanoisin!



Sunnuntait on todella tylsiä päiviä ja koskaan ei ole mitään tekemistä. Daisy lähtee huomenna joten koitan nyt vähän siivoilla että ens vkolla ei tarvitsisi murehtia siitä. Timi lähti baariin pelikavereidensa kanssa. Se asia ei mua haittaa, mut olis kiva jos se olis täällä mun kanssa läskeilemässä ja löhöömässä. Mut onneksi huomenna nähdään, en malta odottaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti